söndag 12 september 2010

gonna free fall out into nothin´

Den här helgen har varit fylld med picknick, tjejsnack, ost & kex, vin, klänningar, mys och god mat. I fredags var jag och bästa vännerna på picknick-konsert med Marit Bergman. Marit är så bra och fin, det kändes nästan som om man satt hemma hos henne och lyssnade. Hon gjorde en underbar cover på Free Fallin´, så himla fint. Hon är dessutom väldigt trevlig, rolig och ödmjuk (ja, jag är nästan lite kär i henne). Igår hade jag och bästa vännerna en tjejkväll fylld med god mat, öl, prinsesstårta och tjejsnack. Jag behöver verkligen det ibland, jag är så tacksam över att jag råkar ha de bästa vännerna. Idag har jag hängt med killen och katten, vi har mest slappat och tittat lite på Twin Peaks. Nu känner jag mig trött och önskar att helgen kunde fortsätta imorgon, men man kan ju inte få allt här i livet...

Inga kommentarer: