tisdag 21 september 2010

på måndag kommer nästa lön

Och då planerar jag att shoppa loss på asos. Jag tycker förresten att det är lite ledsamt att många av modellerna på asos ser ut som spinkiga flickor, när det är vuxna kvinnor som är målgruppen. Som den här tjejen till exempel, kolla in catwalkfilmen. Hilfe!


Först tänkte jag skriva ett inlägg om (det demokratiska) valet, men sedan ångrade jag mig. Jag försökte knåpa ihop något av alla mina tankar, men det kom inte ut rätt så därför brydde jag mig inte om det (för att det kan misstolkas alltför lätt). Någon som dock har lyckats skriva något klokt om det, och som tänker likt mig, är Anna.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Tycker det är Väldigt ledsamt att se dessa undernärda töser. Skulle vara roligt att se en kvinna i storlek 40 med mjuka former som ser lite härligt mätt och glad ut!

Men iaf... säg gärna till när du ska beställa så kan vi dela på portot (dubbelmoral, yes)

Ses imorgon JJ, Kjamiz!

Anna sa...

Men tack! Och happy sjåpping, himla fina grejer.

nippertippa sa...

emelie: ja, det hade ju varit kul med lite variation ibland... ok, då hojtar jag till när jag vill lägga en beställning! *kjamiz* (vilken fin, ny profilbild förresten, du är ett snyggo!)

anna: :-)