söndag 1 augusti 2010

I hear the summer is almost gone

Ameh, hur kan juli redan vara slut..? Semestern är över för den här gången och imorgon är det dags för jobb igen, vilket känns en aning tungt. Jag vill spara på sommaren, jag vill inte behöva tänka på den kommande hösten. Jag vill tillbaka till Portugal med P. Jag vill lukta på hans solkyssta hud tills jag somnar, dricka sangria på förmiddagen, blicka över havet med det kalla vattnet, spela kort på balkongen och höra hur sparvarna sjunger för oss på kvällskvisten, vakna av hans sommarvarma läppar mot min panna varje morgon och hela tiden känna hur jävla kär jag fortfarande är i min kille efter åtta år. Snälla livet, låt mig få spara på dessa sommarkänslor/sommarminnen när hösten kommer så att de kan hålla mörkret ute (annars riskerar jag att gå sönder).





2 kommentarer: