torsdag 5 augusti 2010

all eyes on the calendar

Jag är så trött hela tiden, jag tror inte att jag var gjord för att gå upp tidigt om morgonen och sedan arbeta i åtta timmar (det hade definitivt räckt med sex timmar). Och den här veckan har jag verkligen känt att jag egentligen inte vill vara där; att jag egentligen vill göra något helt annat och det känns plötsligt så sorgligt. Och samtidigt känner jag oron fladdra i bröstkorgen, för jag vet ju inte hur länge jag får vara kvar där och jag tänker att jag borde vara tacksam för det jag har. Åh, livet alltså. Alla dessa oroliga tankar som sprider sig i hela kroppen, som skaver och gör ont. Att man aldrig tycks bli riktigt nöjd och tillfreds. Men det brukar väl ordna sig, på något sätt. Right? Åh, det måste vara den där åldersnojan som spökar lite, nu när min födelsedag närmar sig. *försöker förtränga*

Jag klickade visst hem en födelsedagspresent från Ellos till mig själv, för att bota allt det där som skaver och för att jag tycker att jag förtjänar en ny, fin klänning. Jag hoppas verkligen att den passar. Annars önskar jag mig bland annat det här när jag blir ett helt år äldre och klokare på tisdag:


Inga kommentarer: