måndag 23 augusti 2010

och stjärnorna sjunger i kör

Precis som Emma var jag på Debaser för att sjunga allsång i fredags (men i Malmö då, alltså), tillsammans med mina fina vänner. Kvällen bjöd på extremt god mat, många skratt, en slemmig kille på dansgolvet som tog tag i mig bakifrån och ville dansa, beroendeframkallande mojitos, konstiga tweets och sms, tjej- och sexsnack, skrålande till världens bästa poplåt och en poserande vakt. Allt som allt var det en mycket rolig och fin kväll. Åh, det är snart helg igen, va? *måndagstrött*

3 kommentarer:

Emelie sa...

Haha ÄLSKAR denna bild! Verkligen underbar kväll! <3

Michaela sa...

Haha, kul, som sagt var, att vakten också ställer sig och posar i bakgrunden!
Debaser Malmö är jättekul. Mycket bättre stämning än i Stockholm.

nippertippa sa...

emelie: jag med! det var verkligen en toppenkväll. :)

michaela: ja, fast vi fick säga till honom att göra det, ha ha. jag kan nästan tänka mig att det är lite bättre stämning på Debaser Malmö, även om det kan bli lite snobbigt där med ibland...