tisdag 10 augusti 2010

that´s the present that I need the most

Hipp, hipp hurra för mig, Sandra och alla andra som fyller år idag! Jag har haft en fin dag (jag fick bland annat goda nyheter på jobbfronten, men mer om det en annan gång) och kvällen ska spenderas tillsammans med killen och katten, vi ska dricka rosévin, äta kräftor och titta på Twin Peaks (ja, inte katten då alltså...). Ett perfekt födelsedagsfirande, om jag får säga det själv.

Och hipp, hipp hurra för världens bästa vänner som råkar vara mina. Jag är så attans glad över att de finns i mitt liv och att jag får vara en del av deras. För hur skulle jag kunna klara mig utan deras stöd, humor och kloka tankar? Omöjligt. Det firar vi med en liten ballongdans eller vad man nu ska kalla det. Puss!

create avatar

6 kommentarer:

ak sa...

Hurra för dig och för goda nyheter! Grattiskramar från Hässelby.

Michaela sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får många fina presenter och en massa smaskig tårta! Kram.

Fatima sa...

Grattis till dig Jessica!

Och vilka snygga ladies som dansar =)

Emelie sa...

<3!

Hannah sa...

Grattis i efterskott! Och vilken fin klänning du hade på dig!

nippertippa sa...

tack så mycket, fina ni! puss och kram!