söndag 18 juli 2010

prickarna går aldrig ur

Det där med att packa inför en resa, alltså. Det är inte särskilt kul och jag är inte särskilt bra på det. Jag packar alltid med för mycket, även om jag försöker sålla bort en massa. Då är det roligare att prova en prickig baddräkt ihop med ett par prickiga solglasögon och pryda läpparna med ett fint läppstift. Jag kommer att vara prickig i Portugal, så mycket har jag i alla fall bestämt. Precis som snygga Alexandra känner jag mig nästan som Joan i Mad Men i min baddräkt (och ja, jag försöker hålla alla jobbiga tankar på långt avstånd). Åh, semester! Så himla härligt. Jag älskar verkligen den här sommaren.

4 kommentarer:

marie larsson sa...

va va voom!

Anonym sa...

Så snygg du är min fina vän!
och så kul ni kommer ha det i Portugal! Njut av er semster nu,det är ni såå värda!
Idag åke min familj hem och jag har halsfluss och käkar penicelin.. så nu hoppas jag att jag får bort all skit jag har haft så får vi ses när ni kommer hem,okej? Jag saknar dig!! Ha det nu så bra :) Mångakramar från Josie

Maria sa...

Du blir snyggast på Portugals stränder! WOW! :D

Var har du hittat den fina?

Kram!

nippertippa sa...

marie: puss på dig!

josie: tack kära du, vad gullig du är. :) det var verkligen helt underbart, jag vill tillbaka nu... hoppas att du mår bättre nu, sötnos! och hoppas att vi kan ses snart, jag saknar ju dig också. vi hörs och ses, kram!

maria: naaw, vad gulligt av dig. jag köpte den på H&M förra året och trivs verkligen bra i den. kram!