torsdag 9 april 2009

så fult som det kan bli

Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få uppleva dagen då cykelbyxorna blev trendiga igen. Hur tusan blev det möjligt? Jag förstår absolut ingenting. Sorry, men ingen kommer undan med ett par cykelbyxor, hur cool, snygg eller smal man än är. Cykelbyxan är till och med fulare än haremsbyxan och det säger inte lite, det. Själv trivs jag bäst i kjol eller klänning och idag klickade jag hem den här sötsaken från asos, jag hoppas att den passar och att den hinner komma fram till nästa fredag. Då ska jag nämligen se Marit Bergman, det kommer att bli fint. Förra helgen såg jag A camp, det var också fint (men lite segt emellanåt, om jag ska vara ärlig). Nina Persson är verkligen cool och kanske, kanske att hon skulle klara av att bära ett par cykelbyxor med hedern i behåll. Men det är tveksamt. Nej, nu måste jag packa, jag ska till Småland imorgon och fira påsk där. Glad Påsk!

Inga kommentarer: