torsdag 9 april 2009

i will always be your soldier

Äntligen har min idol Linna Johansson börjat blogga igen! Jag sörjer fortfarande att hon slutade skriva för Expressen, men jag väntar med spänning på den där boken. Nu är det bara att hoppas på att min andra idol, Belinda Olsson, också återupptar bloggandet snart. Hon skriver alltid lika klockrent.

Åh, den här tröttheten. Den tar musten ur mig, jag känner mig som en urvriden disktrasa. Jag är innerligt trött på mig själv och känner mig så himla ful och tjock. Måtte det gå över snart. Jag vill inte att sommaren ska närma sig så fort, jag vill att våren ska skynda långsamt istället. Jag orkar inte tänka på framtiden, jag önskar att jag kunde leva mer i nuet och inte oroa mig så värst mycket. Det enda positiva med att tiden går fort är att världens sötaste systerdotter växer och utvecklas så himla snabbt. Det är fint att se, hon är så smart. Kärleken bubblar som såpbubblor i min bröstkorg när hon säger mitt namn och när hon skrattar när jag kittlar henne (då säger hon "busa", hur gulligt är inte det?).

Inga kommentarer: