fredag 9 maj 2008

is this the end, are you sure?

Idag har det varit begravning för käraste mormor, det var fint att få säga hej då till henne. Nu spenderar jag fredagskvällen i mitt barndomshem och imorgon ska jag förmodligen gå en sväng på stan i Kristianstad tillsammans med mamma; något som vi brukade göra om lördagarna när jag bodde hemma. Förresten så känner jag hur kärleken växer sig starkare i min bröstkorg för varje gång jag träffar världens sötaste systerdotter och jag vill skydda henne från allt det där onda och pussa på henne och berätta en massa sagor och visa vilken hjältinna hon kan vara (som Buffy eller Pippi Långstrump) och aldrig någonsin släppa taget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt! on likar Suri litegranna. Jätte fina drag, alla 3.

nippertippa sa...

jossan: visst är hon det! och ja, kanske att hon är lite lik suri... :)