fredag 23 maj 2008

i can´t believe i gave my panties to a geek

Hörrni, nu behöver jag lite hjälp. Frågan är vad jag ska göra med mitt hår? Jag är lite trött på det nu, men det är ju ganska svårt att variera. Ska jag klippa det ännu kortare eller låta det växa ut? Ska jag ha lugg eller snedlugg? Ska jag färga det mörkare eller låta min naturliga hårfärg växa ut (som är en aningen ljusare)? Frågorna är många, som ni märker, och jag tar tacksamt emot svar. Visst har jag förresten en cool t-shirt på mig idag? Praktiskt taget ett måste om man älskar high school-filmer ju. Nej, nu ska jag fortsätta dricka corona, äta godis och kolla på Kill Bill Vol.2... Fantastiskt skönt med helg igen!


7 kommentarer:

Anonym sa...

fin t-shirt! :)
apropå din frisyr (som är jättesnygg som den är!) så tycker jag inte du ska ändra så mycket. du passar i lugg! kanske att du ska spara ut lite och behålla luggen? jag är en sucker för långt hår ;)

Anna sa...

Jag kan nog instämma väldigt mycket med föregående talare :) du passar väldigt bra i den frisyr och hårfärg som du har nu, men även jag är väldigt kär i långt hår, och det skulle du nog se fantastisk ut i! :)

Cornelia och bitterheterna sa...

Åh, jag vill ha din t-shirt! ^^
Jag har väl ungefär samma hårproblem som du. Fast mitt hår var klippt kortare på en sida, vilket var väldigt snyggt när det var kort och jag hade tid att sköta det. Har jämnat till det och tänkte låta det växa ut nu... the krux is att det är så tråkigt när det ligger precis mellan kort och långt.
Fast jag tycker om din frisyr och färg. Jag ser för det mesta sjukt klent begågvad ut i lugg, men du är riktigt söt i både lugg och kort hår!

Blev en hle uppsats här... and I'm too tired för att make:a any sense. Men du har en kul blogg! ^^

nippertippa sa...

maria: åh, tack! det lutar nog åt att jag låter håret växa lite, ja... men luggen får vara kvar. :)

anna: tack, snälla du! jag kör på det. :)

cornelia: mmm, visst är den fin! :) usch ja, just den här hårlängden är ganska jobbig och man tröttnar fort... men jag ska försöka låta det växa ut, om jag nu har tålamodet... och ja, jag trivs i lugg faktiskt. du ser ut att ha en fantastiskt fin hårfärg! tack för din kommentar, nu ska jag spana in din blogg. :)

Cornelia och bitterheterna sa...

Jag har "sparat till långt hår" i... tre fyra år. :D Jag tröttnar fort som fan och klipper av håret rätt som det är. Det brukar resultera i krokodiltårar, though. Och tyvärr så är det röda inte min naturliga färg. Vi brukar dock säga att jag är så blond att jag tror att jag kommer bli ett naturligt redhead bara jag färgar håret tillräckligt många gånger. :D
Men du är importerad Malmöit? Underbart! Själv är jag dotter till en exil-östgöte och en Åhus-bo. ;)

tintin sa...

du är ju söt i allt tycker jag.
men snelugg är lite pricken över iet tycker jag.älskade din frisyr på kronoberg.puss

nippertippa sa...

cornelia: suck, ja... jag vet hur det är. man sparar hur länge som helst och sen tröttnar man och klipper av det. :D tänk den som fick födas med rött hår... det är ju så ofantligt vackert. jupp, jag är impoterad från hålan vinslöv, ja. bor du också i malmö, eller?

tintin: tack, söta du. men jag är nog lite trött på snedlugg faktiskt... oh well. dagens i-landsproblem. :) kram!