söndag 20 februari 2011

sköna söndag

Dags för söndagsångest igen. Det känns jobbigt med måndag imorgon, men jag får väl försöka ta tag i saker och ting och jag hoppas ändå på en helt ok vecka. Helgen har varit väldigt, väldigt fin. I fredags städade jag och bytte lakan och hade sedan fredagsmys med bästa Emelie och Josefin. Lördagen spenderade jag på stan för en shoppingtur med Emelie, på kvällen tittade jag och P på fantastiska Black Swan. Idag har jag bara varit hemma och hängt med P och katten. Nu ska jag nog äta några mackor och sedan ska jag duscha, smörja in mig med Moringa Body Butter och hoppa in i pyjamasen. Och börja längta till nästa helg...

3 kommentarer:

Fatima sa...

Veckan kommer att gå hur snabbt som helst. Jag lovar! Kram från en som inte heller är sugen på måndagsmorgon. Urk!

Emelie sa...

Fina fina helg <3 Tack för all hjälp och pepp på stan i lördags! Snart är det faktiskt helg igen men vi ska ta tillvara på veckan också tycker jag. Fika med bönegruppen kanske?

nippertippa sa...

fatima: ja, det går ju faktiskt rätt fort... redan onsdag imorgon, whee! :)

emelie.: tack själv, för en fin lördag. <3 och ja, vad fint det ska bli med fika med bönegruppen imorgon!