onsdag 9 februari 2011

den där om livet



Alltså, är det meningen att man ska känna sig så här stressad, resten av sitt liv? Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet. Jag orkar bara ligga med min kille på helgerna, mamma blir sur för att jag inte ringer tillräckligt ofta, jag hinner inte läsa alla fina bloggar som finns. Dagarna bara rusar förbi! Och på helgerna vill jag bara slappa, men då måste man städa och fixa och fan och hans moster... Snälla, säg att det blir bättre när våren kommer åtminstone! Tills dess tänker jag trösta mig med Jennys fina ord, som gjorde mig så himla glad.

5 kommentarer:

Fatima sa...

Allt blir bättre med när våren kommer. Det måste det bli. Nu är årets värsta tid om du frågar mig.

nippertippa sa...

fatima: ja, så måste det vara! hoppas nu bara att våren kommer snart, snart.

Marie L sa...

Det undrar jag också? Just nu tror jag att allt blir bättre bara jag får en fast tjänst här, där jag trivs, även om det inte är problemfritt.

Styrkekram!

nippertippa sa...

marie: jag håller tummarna för att det blir så! jag tror verkligen att det blir bättre. styrkekram!

Duktiga Tjejen sa...

obs, officiell vår redan på tisdag. ehum. håll ut.