måndag 26 april 2010

i brist på annat

Ett skunkformulär som jag hittade hos Sofia.

Visste ni..?

att jag vill köpa en massa fina klänningar och en kornblå eller röd vårkappa (några tips?)
att jag har skapat en dans som kallas för juck-dansen och som är ett stående inslag när jag festar med mina bästisar
att min senaste kyss var med min kille, såklart
att jag lyssnar mycket på 90-talshits just nu
att jag funderar på att gå en KBT-utbildning
att jag pratar en slags mix av skånska och småländska
att jag inte gillar att se mig själv på kort
att min första riktiga kyss inte är särskilt minnesvärd
att jag avskyr när folk snackar om träning och dieter, för det är så tråååkigt att lyssna på
att kärlek är fint, men svårt ibland
att jag gillar prickiga kläder och prylar
att jag alltid kommer att undra vad Bill Murray säger till Scarlett Johansson i slutscenen i Lost in translation
att jag är förälskad i George Costanza
att sist jag grät tyckte jag synd om mig själv
att min mobiltelefon är dessvärre ingen iPhone
att när jag vaknar på morgonen känner jag mest för att somna om
att innan jag går och lägger mig brukar jag duscha
att jag just nu tänker på helgens möhippa, som blev mycket lyckad
att i morgon kommer jag gå på anställningsintervju i Landskrona, sen ska jag shoppa för lönen som kommer
att jag hoppas att det går bra på anställningsintervjun imorgon
att jag verkligen vill gå ner i vikt

4 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Jag kommer också alltid undra. Vad säger han!

maria sa...

åh, vilken KBT-utbildning är du sugen på?

verkligen igenkännande.
kram till dig!

walkingthecamera sa...

prickigt, absolut! har alldeles för många prickiga kläder:) någon favoritkombination av prickigheter?

nippertippa sa...

sofia: men det är kanske bättre om man inte vet det..? ;)

maria: jag vet inte riktigt, det verkar ju finnas så många... jag måste kolla upp det där mer noga. kram!

marie: man kan aldrig ha för många prickiga kläder! ;) jag gillar nog rött eller svart med vita prickar allra mest.