måndag 8 juni 2009

om någon undrar vad jag håller på med

Så kan jag meddela att jag gör ingenting. Mitt liv är så himla tråkigt just nu och jag orkar inte ta tag i det, ännu mindre skriva om det. Jag tycker inte om den här sommaren, jag är fattig och tjock och har inte någon rolig resa inplanerad (eftersom jag var optimistisk och trodde att jag skulle få ett sommarjobb, men det verkar ju ganska kört på den fronten). Oh, the humanity.

Ja, ja, jag har i alla fall fina kattbilder att titta på.

3 kommentarer:

maria sa...

hej fina.
vet känslan, den bor också hos mig.

ville mest bara säga
hur otroligt vacker du är på bilden.

ge inte upp.
en bra låt till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=yMJjF4LHOkY

nippertippa sa...

maria: åh, tycker du? nu blev jag mycket, mycket glad. så som jag alltid blir när du kommenterar. :) tack, fina du. det var en superbra låt!

Moa - En magisk purt... sa...

Mjau, katter katter. för sött!