tisdag 23 juni 2009

jag har hittat en ny drog

Det är en svårt beroendeframkallande tv-serie jag pratar om; Pushing Daises (jag vet att jag är hundra år efter alla andra, men jag är en tant som inte laddar ner tv-serier så det behöver man inte ens kommentera). Jag har bara sett ett avsnitt och några klipp på youtube, men jag är redan fast (som den romantiker jag innerst inne är). Chuck och Ned är så fina tillsammans, kläderna är fantastiska och man blir påmind om hur underbar kärleken faktiskt är.




4 kommentarer:

Hannah sa...

Åh, jag spelade in avsnittet i söndags (inspelningsbar digitalbox är världens bästa uppfinning sedan... vhs-spelaren), men har inte sett den än. Men jag ska, imorgon. Jag har en känsla av att jag också kommer att gilla Pushing Daises.

Anonym sa...

Jag har sett några avsnitt på Canal+ eller var den nu gått förut...och trodde nu att jag skulle få hänga med från början. Men jag missade första avsnittet...nån som vet hur jag kan få tag i det??

Fatima sa...

Jag laddar inte heller ner något och har precis upptäckt denna fantastiska serie själv.

nippertippa sa...

hannah: åh, jag tror också att du skulle gilla Pushing Daises. vore kul om du skrev vad du tyckte!

anonym: hmm, nope sorry. antingen får du vänta tills dvd:en släpps här i Sverige eller så får du väl tanka ner den på någon sajt. eftersom jag är värsta tanten så känner jag tyvärr inte till några bra sajter...

fatima: skönt att höra att det inte bara är jag som är så gammalmodig, ha ha! ;)