onsdag 10 juni 2009

livet är alldeles för kort så jag passar på att njuta av god mat och annat gütt

Vet ni vad jag är trött på? Ängsliga människor som inte äter. Ängsliga människor som inte kan dricka kaffe med mjölk på grund av fetthalten, som tycker att Miley Cyrus är mullig och som kanske kan unna sig en näve nötter på lördagar. Ängsliga människor som gör allt för att passa in och som köper fula kläder för att en känd modebloggare påstår att det är hippt och inne. Ängsliga människor som inte äter vitt bröd eller pasta, som powerwalkar varje morgon och som aldrig faller för frestelsen att baka chokladbollar sent på kvällen. Ängsliga människor som bloggar om mode och som tror att modebloggande går ut på att publicera bilder på smala fotomodeller som inte äter. Jupp, hela högen står mig upp i halsen just nu.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Åh mig med!!! Jag blir så jäkla trött + får dåligt samvete för att jag unnar mig en näve nötter x 10 typ. Det är sjukt...

maria sa...

couldn´t agree with you more.

dags för förändring, spräng bort modebloggarna (eller nått ;))

KRAM.

nippertippa sa...

emelie och maria: tur att det inte bara är jag som känner så... KRAM!