lördag 12 mars 2011

sweet saturday

Åh, äntligen helg igen! Idag är det min tredje dag med huvudvärk, så jag orkar inte göra så mycket... Men i kväll ska jag i alla fall hänga med fina vänner, det är ju som balsam för själen.
I torsdags hade vi förresten personalmöte på jobbet och det bestämdes att viss arbetsbörda ska avlastas från min tjänst, vilket underlättar en del. Förhoppningsvis blir det en märkbar förändring i längden också. Annars är det allmänt lite kaotiskt på jobbet just nu, i och med vår nya chef, och det blev ett ganska laddat personalmöte. Utan att gå in på detaljer så ifrågasätter vi att chefen varken har socionomutbildning eller erfarenhet av ekonomiskt bistånd. Det återstår väl att se hur det hela slutar, jag skriver kanske mer om det en annan gång...
Näe, nu får vi fira att det är helg med Lilla Lovis nya låt! Visst är hon fantastisk?

Inga kommentarer: