onsdag 9 mars 2011

statusuppdatering

Jag tänkte faktiskt gå till jobbet idag, men jag sov så himla dåligt under natten på grund av en överaktiv katt och en jobbig rethosta. Så det blev att jag somnade om vid sex-tiden istället. Jag är fortfarande lite förkyld, men jag mår i alla fall något bättre nu och håller nästan på att klättra på väggarna. Imorgon är det verkligheten som gäller igen och det känns lite nervöst. Jag är lite paranoid av mig och tror alltid att chefen ska haffa mig, och säga att jag inte är välkommen längre, när jag har varit sjuk. Återstår väl att se hur det blir med det.
Idag ringde jag om ett jobb som jag sökte förra veckan (kurator på en ungdomsmottagning, mitt drömjobb!), jag är lite stolt över mig själv som vågade. Jag fick veta att det är ca 180 sökande på tjänsten och att de kommer att börja kalla till intervjuer nästa vecka. Joråsåatt... det ser ju verkligen lovande ut! *dör*
Annat jag har gjort idag: spelat betapet, klippt luggen, sökt några jobb och läst bloggar (åh, vad jag känner igen mig i Fridas inlägg). Dessutom har jag knåpat ihop en liten undersökning, som ni hittar till höger. Rösta gärna på vad ni vill läsa mer om här i bloggen. Åh, om en stund ska jag hem till Emelie och hänga med världens bästa vänner och äta god mat och få åter peppen. Det ska bli fint som snus!

Inga kommentarer: