söndag 31 oktober 2010

this day anything goes

Happy halloween! Visst är det lite sjukt att det är november imorgon? Var tog oktober vägen? Och resten av året? Hur kan det gå så fort hela tiden? Känslan av otillräcklighet förföljer mig när tiden går så fort och det känns som om man inte får något gjort av allt det där man borde och måste göra. Men äh, man får väl försöka koppla bort det och tänka på allt det där som är fint istället (vännerna som är världens bästa, katten som sover på min mage när jag somnar på soffan, syskonbarnen som är världens finaste och killen som värmer mig med kroppsvärme och ord).

3 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Jag tycker att det är rätt skönt när det känns som tiden går fort. Det måste väl betyda att man har det kul och bra? Och att helgerna kommer snabbare? ;)

Emelie sa...

Vilken fin bild på oss!

Just nu njuter jag av november. Vädret är okej (änsålänge...), mysiga fikor ska avnjutas, tjejkvällar och födelsedagskalas, julshopping osv. Pepp! <3

Kram från din BFF!

nippertippa sa...

marie: det är ju sant. men synd bara att helgerna också går så snabbt. ;)

emelie: vi ÄR ju fina. ;) jag tycker också om den här hösten, man får passa på att njuta! kram, min kära BFF!