tisdag 18 maj 2010

shaping me up for the big time

På tal om kläder; här är mitt senaste fynd. För första gången har jag handlat på Zara och det blev en långklänning som ska få följa med på bröllop i Slovenien nästa vecka. Jag gillar den och försöker tänka att man inte behöver se ut som Elin Kling (slank) i en långklänning. Jag försöker dessutom vänja mig vid att se mig själv på kort, hur jobbigt det än känns ibland. Jag har alltid avskytt det, men det var ju det där med att bli snällare mot sig själv. *jobbar på det*

För övrigt känns det som om jag bara MÅSTE ha den här klänningen från Miss Selfridge. *dör lite*

5 kommentarer:

ak sa...

Du är rent ut sagt skitsnygg. Önskar jag kunde ta mig lika bra ut i långklänning, den där är helt underbar.

Fatima sa...

Supersnyggt! Hot Alarm! Roligt med bröllop i Slovenien. Spännande.

Marie Larsson sa...

Du är jättesnygg! Väldigt sexy sexy med det skira tyget. LIKE!

maria sa...

åh, du är så himla vacker! :)

nippertippa sa...

Men åh, ni är alldeles för snälla, sötnosar! Tack för peppen, det värmde. Kramar till er alla!