torsdag 9 juli 2009

feel the adrenaline moving through my veins

Nej, nu ska jag faktiskt försöka njuta av den här sommaren och sluta överanalysera allt. Juli har börjat bra och jag känner mig hoppfull. Den gångna helgen var härlig, jag kom på mig själv flera gånger med att tänka att jag är så tacksam för alla fina människor som finns i mitt liv. Världens sötaste systerdotter har fyllt två år och hon har lärt sig att säga "give me five", jag har dansat till 90-talsmusik med mina vänner och på lördag ska jag och Emelie se Britney Spears live. För den som har fördomar om miss Spears kan jag varmt rekommendera dokumentärfilmen Britney: for the record. Jag har alltid gillat Britney och nuförtiden kan jag till och mer erkänna (utan att skämmas) att jag gillar de flesta av hennes låtar också. Så det så. Förresten, jag har ändrat teckensnitt i bloggen, eftersom jag bytt till ett nytt Windows och tyckte att det passade bättre. Hur ser det ut på era datorer? Snyggt, fult, lättläst eller svårläst? Bättre eller sämre?



Inga kommentarer: