söndag 6 december 2009

how come you always bring me down?

Hej bloggen, som du kanske har märkt har jag inte orkat med dig på sistone, förlåt för det. Sanningen är att jag inte orkar med någonting alls för tillfället, det känns som om luften har gått ur mig. Det gör ont att falla ner från rosa, små moln. Jag är så vansinnigt trött på alla dessa motgångar som kantar mitt liv. Men tröttast är jag (som alltid) på mig själv. Alltså, detta självförakt, kan man någonsin bli kvitt det? Jag bara undrar.

2009 kan ju bara gå och dö nu, tack.

8 kommentarer:

Jossan sa...

Känner som du... 2009 sugit som fan (särskilt hösten)! Önskar också att jag kunde hitta ett bot mot självförakt.

Kulturkoftan sa...

Jag tror på dig!

maria sa...

håller med dig!
be gone med hela 2009!

kram på dig.

marie sa...

håller så med. Vilket jävla skitår.

Anders sa...

*kramar*

walkingthecamera sa...

å, jessica. kramar!

malin sa...

long time no read här, kom jag på. hoppas allt är så bra hösten och vintern tillåter. snart är det nog vår.

nippertippa sa...

åh. vad fina ni är! tack för att ni skriver så varma och fina ord till mig, de värmer mig ska ni veta. puss och kram!